December 01, 2011

novel :)

 
hai , good  morning everyone ! hurm , i nk share one novel ni .. buku ni best ! first novel yg i baca boleh .. buat i happy . nangis . cita dia memang best . x rugi kowt kalau beli . i love you mr . pinky . !! kalau lah aku dpt dia , hurm bestnya . indahnya hidup ini , haha  ;)..  i hope gila ada sambungan cita novel ni ..!! aku dapat jumpa buku ni masa .. one day aku jln kt SACC MALL . dekat MPH .. aku cari buku tok mr .T . lepas tu aku sajalah jln2 dekat bahagian TEEN NOVEL . so aku tgok buku semua mcm bosan jer .. pastu aku ternampak novel aku , dia , dan gitar . terus aku ambik . terus bayar . haha . harga standard lh harga novel . : ) . guys ! korang belilah buku ni .. created by :NURFA !!1 iloveyou nurfa , hope adalah sambungan buku ni . 

No comments:

Post a Comment