November 30, 2011

mr.T :')

 

assalamualaikum ...
mr . A ? a.k.a mr .t ..dia orang yg pernah singgah dalam hidup i ,  dia seorang yg baik . walaupun kadang2 suka sangat menyakitkan hati . dia seorang yg caring  . haha , boleh lah . tapi , maybe tu bukan adalah yg terbaik kowt  . x pe lah i anggap dia as abang je lah . kira okay lah . drpd x de . hurm . tapi sekarang dia macam nk menjauh kan diri drpd i , x pelah . maybe , dia x suka kowt . fine !! aku mengalah . tapi aku nak dia tau yang aku sentiasa sayang dekat dia . dia memang the best . dia pon last year skowl dekat sias . :'( .. hope nnti boleh lah jumpa lagi . sayang kau lelaki !!! : ) . i will miss you . hope buku yg aku kasi dkt kau , kau jagalah elok2 .. ikhlas daripada aku . 



                                               salamsayangdaripadaaku : ) izzatiazhar . untuk mr . T . 
rabu, 30112011,7:50pm

No comments:

Post a Comment