November 30, 2011

i miss you !





12.43 a.m ,
air mata aku mengalir , teringatkan sesuatu yang berada dalam ingatanku . aku tak percaya 2011 akan berakhir . tapi .. aku rasa tahun 2011 tidak memuaskan . tahun ni penuh dengan airmata . kerinduan . aku kehilangan kawan yang aku sayang . dan sekarang aku akan kehilangan si 'dia' . aku akan kehilangan kakak aku .. sherry , zahra . dorg memang best ! ..walaupun pun tahun ni .. i single .. haha it okay .. btw sometimes , kita rasa sunyi sebab tk de siapa nk layan kita ,tapi tk pe .. single lebih baik drpd couple . : ) .. this year aku rasa memang sangat bosan . sebab tk pegi holiday pon :( .. kalau tak every year jln oversea .. haha .. aku berharap 2012 .. akan bertambah baik daripada tahun ni . okay . dh tau nk ckp apa .. maybe ni je lah tempat luah perasaan i . okay lah .. wassalam ..


                                                                                              xoxo : me : )

No comments:

Post a Comment